środa, 14 stycznia 2015

Wiadomości!

Siemaneczo:*
Tutaj Gaduła:* Słuchajcie, przepraszam, że tak rzadko dodaję posty, ale miałam dużo nauki, teraz jest koniec semestru, więc wiecie nauczyciele nieźle jadą z ta nauką. Ale już się to skończyło, więc już będą częściej! Chodź jutro mam trening, a w piątek mam zawody, więc zobaczę jak to będzie, postaram się napisać. Bo tak na prawdę już połowę mam i jeszcze wystarczy dopisać drugą co zajmie mi z 30min. Więc postaram się dopisać jutro lub pojutrze, chodź też nie wiem. Bo w piątek mam Zawody i URODZINKI! :D
Więc, będę miała super, urodzinki i spędzę je na zawodach :(
No nic, takie życie.
Dobra, ne będę się rozpisywać. Nie długo dokończę i wstawię nexta. :D

Gaduła;*

2 komentarze:

  1. Yyy.. Ten... No.. Sto lat na jutro ! :D Rozumiem Cię.. Jak tam oceny na semestr ? ^^

    OdpowiedzUsuń